مرکز تعمیرات لوازم خانگی زیمنس

زیمنس، (به آلمانیSiemensشرکت خوشه‌ای آلمانی و چندملیتی است، که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تأسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند.

عملیات شرکت زیمنس به چهار بخش اصلی انرژی، صنعتی، پزشکی و زیرساخت‌های شهری تقسیم می‌شود. هم‌اکنون شمار کارکنان زیمنس بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر می‌باشد، که در ۱۹۰ کشور جهان اشتغال دارند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد.

تعمیر لوازم خانگی زیمنس

 

اقدامات مرکز خدمات پس از فروش زیمنس 

  • به محض تماس مشتری با تیم تعمیرات مرکز ویرپول و در صورت نیاز به تعمیرکار ، این مرکز خود را موظف می داند تا در راستای جلب رضایت مشتری ، در کمترین زمان ممکن ، تعمیرکار حرفه ای را به منزل مشتری اعزام نموده و حتی المقدور تعمیرات در منزل صورت گیرد.
  • در صورتی که تکنسین متخصص پس از بررسی دستگاه متوجه گردد که جهت رفع ایراد به وجود آمده ، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد ، مرکز تعمیرات لوازم خانگی ویرپول به شما این اطمینان را میدهد که از قطعات اورجینال و اصلی ویرپول برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه ی تعویض این قطعات ، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.
  •  برای اطمینان و آرامش خاطر مشتریان ، ضمن تاکید بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط تکنسین های فنی مرکز ، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط تکنسین های فنی ارائه می شود، به مدت 90 روز گارانتی خواهد شد.
  • بعد از ارائه خدمات توسط تکنسین های این مرکز از واحد نظرسنجی با مشتری تماس گرفته خواهد شد و میزان رضایت مشتری از خدمات ارائه شده ، در راستای ارتقاء کیفیت خدمات بررسی و پایش میگردد.

 

 کیفیت خدمات ایران سرویس

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ایران سرویس از دیرباز در زمینه تعمیرات تخصصی این برند پرفروش و محبوب در ایران فعالیت داشته و به جهت سابقه کاری و تامین قطعات ، سرآمد سایر شرکتهای خدماتی این برند بوده و با رضایت 97 درصدی مشتریان زیمنس پس از دریافت خدمات از ما ؛ گواه بالابودن سطح خدمت رسانی به مشتریان عزیز زیمنس میباشد.

 

 

چرا برترین خدمات پس از فروش زیمنس هستیم ؟

پشتیبانی 24 ساعته

تماس با مشتری تا 60 دقیقه پس از ثبت اطلاعات

کادری دوره دیده و تحصیل کرده

استفاده از قطعات اصلی

تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی

بررسی کیفیت خدمات و نظرسنجی پس از انجام کار

ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده

90 روز ضمانت بابت تعمیرات انجام شده

رعایت نظافت و استفاده کامل از پروتکل های صحیح بهداشتی مقابله با کرونا 

 

موارد نیاز به تعمیر ظرفشویی زیمنس:

خرابی شیر برقی ظرفشویی زیمنس

نشتی آب ظرفشویی زیمنس

عدم کارکرد به هنگام استارت اولیه ظرفشویی زیمنس

خرابی زئولیت ظرفشویی زیمنس

تمیز نشستن ظروف ظرفشویی زیمنس

 ارور و خطای عملکردی

 

موارد نیاز به تعمیر جاروبرقی زیمنس:

بوی سیم سوختگی از موتورجاروبرقی زیمنس

جمع نشدن سیم و عدم کارکد سیم جمع کنجاروبرقی زیمنس

روشن نشدن خود به خودجاروبرقی زیمنس

عدم مکش جاروبرقی زیمنس

خاموش شدن خود به خود جاروبرقی زیمنس

 

موارد نیاز به تعمیر لباسشویی زیمنس:

نشتی از خرطومی لباسشویی زیمنس

پارگی لاستیک لباسشویی زیمنس

جرم دیگ  لباسشویی زیمنس

لرزش و صدای غیر عادی لباسشویی زیمنس

 ارور و خطای عملکردی

 

هر زمان با یکی از مشکلات معمول محصولات زیمنس برخورد کردید با مشاوران ما تماس حاصل بفرمائید تا در اسرع وقت جهت تعمیر لوازم خانگی زیمنس شما اقدام گردد.

 021-91001680

 

مرکز تعمیرات لوازم خانگی زیمنس

  • Recently Added
نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس

مرکز تعمیرات زیمنس با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس

مرکز تعمیرات زیمنس با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس

مرکز تعمیرات زیمنس با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات جاروبرقی زیمنس این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

Load More