بررسی کامل کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT

این بار در مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایران سرویس میخواهیم با هم به بررسی ک یک محصول بسیار کارآمد از برند اجنرال بپردازیم. کولرگازی از پیشرفته‌ترین نوع کولرها و پرفروش‌ترین سیستم سرمایشی است؛ باتوجه به همه‌گیرشدن این وسیله و وجود برندهای مختلف آن در بازار، بهتر است بهترین نوع آن را شناسایی و از خرید خود اطمینان داشته باشید، پس نیاز دارید اطلاعات خود را در زمینه خرید کولرگازی کامل کنید تا بتوانید یک خرید به صرفه داشته باشید، در این مقاله به بررسی کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT می‌پردازیم.

بررسی محصول

کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT دارای قابلیت روشن شدن مجدد به صورت خودکار و عملکرد با صدایی آرام است به طوری که صدای آن شنیده نمی‌شود، همچنین این کولر گازی جریان هوا را در چند جهت مختلف تقسیم می‌کند که همین ویژگی آن را از سایر کولرگازی‌ها متمایز می‌سازد.

در حقیقت این دستگاه دارای پره‌های نوسان خودکار است و می‌توان جهت آن را به راحتی تغییر داد، این نوع دستگاه‌ها در تایلند مونتاژ می‌شود همچنین کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT محصول امریکا است و راندمان بالایی دارد، همچنین بعد این نوع کولرها بعد از نصب نیز قابل تغییر است و عملکرد بسیار قوی‌ای دارد که اکثر مشتری‌ها دنبال این قابلیت هستند.

کولرگازی اجنرال از معتبرترین کولرگازی‌های بروز دنیا به شمار می‌آید.

کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT نوسان خودکار دارد و حداکثر جریان هوا را منتقل می‌کند، این دستگاه چون عملکرد بالایی دارد اصولا همه فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. رده انرژی این دستگاه Bاست و از گاز R22 در آن استفاده می‌شود، همچنین علاوه بر خاصیت سرمایشی، دارای سیستم گرمایشی نیز می‌باشد که می‌توان در هر شرایط دمایی از آن استفاده لازم را برد.

مزایای کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT

این نوع کولر گازی دارای تایمر برای خاموش و روشن کردن است و همانطور که گفته شد دارای پره‌های نوسان است و به طور خودکار در چند جهت می‌چرخند و هوای خروجی از هر طرف یکنواخت است، از ویژگی‌های منحصر به فرد کولرگازی 30000 اجنرال، مایکروکامپیوتر دیجیتال می‌باشد که طبق دمای اتاق، دما را تنظیم و منتقل می‌کند.

در قسمت قبلی نیز اشاره به کم صدا بودن این دستگاه کردیم، در واقع موتور این کولر گازی عملکرد بی‌صدایی دارد. فیلتر تصفیه هوا از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود، در واقع بوها را از بین می‌برد و همچنین ذرات گردو غبار و ویروس‌ها را نیز از بین می‌برد پس می‌توان گفت هوای اطراف این کولرهای گازی همواره استریل و بهداشتی است. دیفیوزهای بزرگ و مجزا از بخش‌های مهم کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT می‌باشد که موجب تنظیم جریان هوا در چند جهت می‌شود.

یکی دیگر از مزایای کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT داشتن تایمر خواب است، درواقع این تایمر خواب دما را به تدریج تغییر می‌دهد و به مطلوب‌ترین حالت ممکن می‌رساند در نتیجه برای داشتن یک خواب راحت بهترین گزینه است. برق ‌آن به پنل خارجی جداگانه متصل می‌شود و دارای اسپیلت دو تکه می‌باشد.

قیمت مناسب کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT باعث محبوب بودن این دستگاه شده است، همچنین می‌تواند هوا را گرم یا مرطوب نگه دارد و دارای ضمانت چند ساله است، حتی قطعات این کولر گازی از ضمانت ویژه برخودار هستند. سیستم کاهنده‌ی رطوبت نیز از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است که از گرم شدن هوا جلوگیری می‌کند.

کمپرسور در کولرگازی اجنرال 30000 مدل ASGC30RWT

کمپرسور از اجزای مهم در دستگاه‌ها و ماشین آلات به شمار می‌رود که برای فشرده کردن گاز از آن استفاده می‌کنند، کمپرسورها کاربردهای متنوعی دارند که رایج‌ترین آن همان استفاده در کولرهای گازی است و در خنک کنندگی نقش ویژه‌ای دارد؛ کمپرسور به کار رفته در کولر گازی 30000 اجنرال بالاترین سرعت یک کمپرسور را دارد و همین عامل نقش مهمی در عملکرد بالای آن دارد و از طرفی باعث می‌شود که فضای اتاق به سرعت به دمای مورد نظر برسد.

این کولر گازی مناسب آب و هوای حاره‌ای نیز می‌باشد و برق آن تک فاز است، ابعد داخلی و خارجی آن متفاوت و ظاهری زیبا و طراحی‌ای منحصر به فرد دارد که به داشتن دکوراسیونی شیک در منزل یا محل کارتان کمک شایانی می‌کند. همچنین دارای دو قسمت بیرونی و خارجی است که یک قسمت آن بر دیوار منزل و قسمت خارجی این دستگاه بیرون یا برروی پشت بام نصب می‌شود، وزن قسمت داخلی بسیار کمتر از قسمت خارجی آن است و بیشتر صدای آن نیز متعلق به قسمت خارجی آن به دلیل وزن بیشترش است که چون در بیرون از محیط نصب می‌شود اصولا سر و صدا را احساس نمی‌کنید و می‌توانید از هوای مطلوب لذت ببرید.

به دنبال افزایش رفاه و همه‌گیر شدن کولرها، کولرهای گازی به نسبت بهتر از کولرهای برقی بوده و به همین دلیل پرفروش‌تر هستند، همچنین کولرگازی اجنرال 30000 مدل ASGC30RWT به تازگی روی کار آمده و با سابقه ‌ی درخشانی که شرکت کولرگازی ‌های اجنرال دارد یک خرید مطمعن را تضمین می‌کند و در مناطق گرمسیر این ابزارهای خنک کننده بسیار موثر هستند و به کمک مردم می‌آیند.

نقاط ضعف کولرگازی اجنرال 30000 مدل ASGC30RWT

همانطور که بالاتر اشاره شد این نوع کولر گازی تمام محیط را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به طور معمول اگر بخواهید تنها قسمتی که بیشتر مورد استادتان است خنک شود یا هوای مطلوب داشته باشد می توانید به جای کولرگازی 30000 اجنرال از دو دستگاه با ظرفیت کمتر از رده انرژی A استفاده کنید تا به صرفه‌تر باشد و برق کمتری مصرف کند.

دیگر معایب این دستگاه این است که در آن از گاز R22 استفاده می‌شود که گفته می‌شود این گاز به محیط زیست آسیب جدی می‌زند، به همین دلیل می‌توان گف بهتر است از کولرگاز‌هایی استفاده شود که از گازهای R22 یا R410 در آن به کار برده شده باشد تا ازآسیب به محیط جلوگیری شود و همچنین باعث تخریب لایه اوزون نشود.

ظرفیت کولر گازی و متراژ محیط

یکی از نکات مهمی که در خرید کولرگازی باید به آن توجه داشت، متراژ محیطی است که می‌خواهید کولرگازیتان را در آن نصب کنید؛ به ازای هر متر مربع حدود 700 تا 800 بی تی یو ظرفیت برای کولر گازی در نظر بگیرید، اگر منزل، محل کار یا محیطی که قرار است کولر گازی در آن جا نصب شود کمتر از 50 متر مربع می‌باشد خرید کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT بسیار به صرفه است. برای راهنمای در این مورد میتوانید با مشاوره های رایگان مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایران سرویس همراه شوید و از راهنمایی های مشاورین ما بهره مند شوید.

سیستم تهویه کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT مطبوع و عملکرد بالایی دارد، ظرفیت سرمایش این دستگاه 30000 می‌باشد و کمپرسور اسکرول دارد که از قدرتمندترین کمپرسورهاست.

این کولر گازی مجهز به سیستم محافظ نیز می‌باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل برق از دستگاه محافظت می‌کند و کیفیت و کارایی بالا از دلایل دیگر پرفروش بودن این محصول می‌باشد.

کولرهای گازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT تایمر 24 ساعته دارد و در حالت خواب در هر دوساعت یک درجه به دما افزوده می‌شود و دقیقا مطابق میل شما مدیریت می‌شود. کمپرسور به کار رفته در آن گاز را به طور یکنواخت و مداوم تخلیه می‌کند و باعث راندمان بالای دستگاه می‌شود، تکنولوژی‌های گسترده‌ای در این کولر استفاده شده که همه و همه به پیشرفته‌تر شدن آن نسبت به سایر دستگاه‌ها کمک ویژه‌ای کرده است.

نقاط قوت کولرگازی 30000 اجنرال

کولرگازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT دارای فیلتر عصاره سیب است که ویژگی جالبی در یک کولر گازی به شما می‌رود، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا گردو غبار، قارچ و موجودات میکروسکوپی در محیط منزل یا محل کارتان از بین برود و همانطور که بالاتر اشاره کردیم یک محیط استریل شده را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین به دلیل به کار رفتن فیتر یون بو زدایی در این کولر گازی بوها را جذب و از بین می‌برد.

دیفیوزهای بزگ و مجزا این امکان را به کولر می‌دهد تا هوا در چند جهت مختلف در جریان باشد و شما نیاز به جابه‌جا شدن نداشته باشید و هرجا که نشستید از هوای مطبوع لذت برید، ویژگی دیگر این نوع کولر گازی اجنرال این است که به صورت مجزا می‌توان دما فضاهای مختلف درون یک ساختمان را کنترل و تنظیم کرد و هر نفر بسته به سلیقه خود می‌تواند دمای اتاق خود را مستقل از دیگران کنترل کند که بسیار قابل توجه است.

کیفیت و فناوری بالا کولر گازی اجنرال 30000 مدل ASGC30RWT شما را در یک خزید مطمعن یاری می‌کند، این برند در کشور ما شناخته شده و پرفروش است و جدیدترین تکنولوژی‌ها را برای ساخت این نوع کولر به کار برده‌اند که نسبت به امکانات فراوان این کولر قیمت نسبتا مناسبی دارد.

اینورتر هوشمند از دیگر مزایای کولرگازی اجنرال 30000 مدل ASGC30RWT است، همچنین نسبت به سایر سیستم‌های تهویه عملکد بسیار قوی‌تری دارد و همانطور که قبل‌تر گفتیم چون عملکرد بی‌صدایی دارد در هر مکانی حتی بیمارستان کاربرد دارد. درست است که برق نستا بیشتری مصرف می‌کند اما بازدهی بسیار خوبی نسبت به برق مصرف شده دارد.

اگر به دنبال خرید کولر گازی هستید و می‌خواهید خریدی به صرفه داشته باشید، پیشنهاد ما کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGC30RWT است چون هم سیستم گرمایشی و هم سرمایشی در آن تعبیه شده و می‌توانید در تمام فصول سال از دمای مطلوب محیط لذت ببرید، همچنین بازدهی بالای این محصول و موتور قوی آن شما را از تعمیرات بی‌نیاز می‌کند و می‌توانید از یک کولر تمام امکانات با قیمت مناسب سال‌ها استفاده کنید و از هوای مطبوع و استریل شده لذت ببرید.

این نکته را در نظر داشته باشید که خرید از این برند را باید با دقت فراوان انجام دهید زیرا بسیاری از افراد سودجو اقدام به تولید کولر های بی کیفیت کرده اند و با نام این برند مشغول به عرضه هستند برای اینکه این دچار معضل نشوید بهتر است از مراکر معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید.

تعمیر و نگهداری کولرگازی

  • Recently Added

تیم فنی-تحلیلی مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایران سرویس با محصول دیگری از شرکت گری در خدمت شماست. شرکت گری از جمله شرکت‌های تولید کننده کولرهای ...

همچنان تاکید داریم که برند اجنرال را جدی بگیرید و بیشتر روی آن حساب کنید. این شرکت خیلی آرام و بی‌سر صدا راه خود را در بازار پیدا کرده است و با طراحی ...

این بار در مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایران سرویس میخواهیم با هم به بررسی ک یک محصول بسیار کارآمد از برند اجنرال بپردازیم. کولرگازی از ...

با عمومی و فراگیر شدن کولرهای گازی و سیستم های تهویه مطبوع ، تحولی جدید در سبک زندگی مردم رخ داد. پس از آن دیگر مجبور نبودیم تا در گرمای طاقت فرسای ...

شرکت ree Electric Appliances of Zhuhai در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. این شرکت بین المللی کولر گازی است که تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی و خدمات را یکپارچه ...

کولرگازی‌های جنرال یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در منازل، دفاتر و مکان‌های تجاری هستند. این دستگاه‌ها با استفاده از گاز ...

مرکز تعمیرات کولرگازی اوولی

مرکز تعمیرات ایوولی با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی ایوولی این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی میتسوبیشی

مرکز تعمیرات میتسوبیشی با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی میتسوبیشی این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را ...

تعمیرات کولرگازی زیمنس

مرکز تعمیرات زیمنس با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی زیمنس این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی کنوود

مرکز تعمیرات کنوود با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی کنوود این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی دایکین

مرکز تعمیرات دایکین با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی دایکین این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی مدیا

مرکز تعمیرات مدیا با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی مدیا این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با استفاده ...

تعمیرات کولرگازی تی سی ال

مرکز تعمیرات تی سی ال با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی تی سی ال این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی هایر

مرکز تعمیرات هایر با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی هایر این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با استفاده ...

تعمیرات کولرگازی پاناسونیک

مرکز تعمیرات پاناسونیک با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی پاناسونیک این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را ...

تعمیرات کولرگازی گری

مرکز تعمیرات گری با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی گری این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با استفاده ...

تعمیرات کولرگازی پاکشوما

مرکز تعمیرات پاکشوما با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی پاکشوما این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی دوو

مرکز تعمیرات دوو با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی دوو این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با استفاده ...

تعمیرات کولرگازی ایران رادیاتور

مرکز تعمیرات ایران رادیاتور با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی ایران رادیاتور این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین ...

تعمیرات کولرگازی اسنوا

مرکز تعمیرات اسنوا با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی اسنوا این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی آر تی سی

مرکز تعمیرات آر تی سی با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی آر تی سی این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی توشیبا

مرکز تعمیرات توشیبا با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی توشیبا این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی جنرال

مرکز تعمیرات اوجنرال با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی اوجنرال این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی جنرال

مرکز تعمیرات جنرال با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی جنرال این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

تعمیرات کولرگازی  کرال

مرکز تعمیرات کرال با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی کرال این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با استفاده ...

تعمیرات کولرگازی تراست

مرکز تعمیرات تراست با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی تراست این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

مرکز تعمیرات هایسنس با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی هایسنس این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با ...

Load More