تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی

مهم نیست که چه مشخصاتی تلویزیون دارد، تا زمانی که تلویزیون دارای مارک صفحه تخت باشد، مستعد کپی های جعلی است. این باید دقیقاً در مورد نحوه جلوگیری از خرید تلویزیون جعلی باشد، با این حال، نکاتی که در اینجا ارائه می شود را می توان برای تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی اعمال کرد.

در محل فروش در فروشگاه ها از قبل شناسایی کنیم

این نکات به شما کمک می کند نه تنها تلویزیون سونی بلکه تلویزیون تقلبی ساخته شده توسط هر سازنده ای را تشخیص دهید. قبل از اینکه بتوانید تلویزیون جعلی را در فروشگاه محلی خود تشخیص دهید، باید اطلاعات کافی داشته باشید. حالا فرض کنید آماده رفتن به فروشگاه ها برای رفتن و خرید خود هستید. چگونه باید در آنجا رفتار کرد؟ چه چیزی باید در زرادخانه خود داشته باشید؟

لطفاً با من همراه باشید زیرا من نکات ارزشمندی را ارائه می دهم: ابتدا، تلویزیون خود را از یک فروشنده مجاز خریداری کنید: این شخص باید در وب سایت رسمی سازنده ذکر شده باشد علاوه بر این، می توانید تلویزیون خود را در صورت وجود در محل خود از نمایشگاه های رسمی خریداری کنید.

وقتی قیمت تلویزیون سونی خیلی ارزان است، مشکوک باشید

یکی دیگر از راه های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی، قیمت آن است. اگر تحقیقات خود را انجام داده باشید، متوجه خواهید شد که چه زمانی قیمت تلویزیون به طرز مضحکی ارزانتر از حد انتظار است. به عنوان مثال، اگر یک سایت آنلاین معتبر با قیمت ۸۵۰ دلار به فروش می رسد و فروشگاه محلی شما به شما می گوید که ۵۰۰ دلار بپردازید، پس باید بدانید که همه چیز خوب نیست (به جز اینکه تبلیغاتی در آن تلویزیون وجود دارد)

وقتی ویژگی های زیادی وجود دارد، هوشیار باشید

یکی دیگر از روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی این است که ویژگی های بسیار زیادی را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند. برای شرکت های بزرگ تقریبا غیرممکن است که این همه ویژگی را با قیمت کمتر ارائه دهند. بنابراین، هر زمان که تلویزیون با این همه ویژگی اضافی می بینید، باید یک کپی چینی باشد.

خط تلفن خدمات مشتری سازنده را بشناسید

همچنین، می توانید قبل از پرداخت با بخش مراقبت از مشتریان تماس بگیرید و شماره سریال را به آن ها بدهید تا از واقعی بودن آن اطمینان حاصل کنند. مخصوصاً مربوط به این است که جعبه بسته بندی باید دارای شماره تماس رایگان OEM، آدرس مرکز خدمات و آرم برند باشد.

شماره سریال را آنلاین بررسی کنید

باید یک کارت گارانتی با جزئیات زیادی در مورد نحوه درخواست ضمانت وجود داشته باشد. کارت گارانتی با هولوگرام و شماره سریال درج شده بر روی بسته تلویزیون ال ای دی اطمینان حاصل می کند که شما در حال خرید کالای اصلی و قانونی هستید. همچنین به این معنی است که فروشنده با پرداخت حقوق گمرکی این تلویزیون را وارد کرده است که منجر به بهبود اقتصاد کشور شما می شود و یکی از روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی است.

یکی دیگر از روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی جعبه های رنگارنگ و پر زرق و برق هستند

این بدان معنا نیست که تمام تلویزیون های دارای بسته بندی جعبه رنگی تقلبی هستند. با این حال، این بزرگترین نشانه کالای تقلبی است زیرا تمام محصولات اصلی در جعبه های کارتنی با اطلاعات دقیق محصول و شماره سریال عرضه می شوند. شماره سریال روی جعبه یکی از روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی است که شما باید آن را با آن هایی که روی خود تلویزیون نوشته شده مقایسه کنید.

مطمئن شوید که به راهنمای مصرف کننده و سایر اسناد توجه کرده اید

تلویزیون های تقلبی سونی دفترچه راهنما نخواهند داشت و تعداد کمی که دارند، تلویزیونی غیر جامع خواهند داشت. در نهایت سعی کنید محصول را از طریق شماره سریال آن در وب سایت رسمی ثبت کنید. وقتی پذیرفته شد، جعلی نیست. اگر غیر از این بود، پس می دانید که به چه معناست.

از کجا و چگونه تلویزیون اورجینال سونی بخریم؟

حالا که روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی به شما گفتیم، سوال بعدی این است که از کجا می توانم یک تلویزیون سونی اصلی بخرم؟ یا شاید، چگونه می توانم یک تلویزیون اصلی بخرم؟ برند اینجا مهم نیست اگرچه ما سه تولید کننده پیشرو تلویزیون داریم. ما فقط در مورد سونی صحبت نمی کنیم. ما به شما نکاتی را در مورد مکان و نحوه خرید تلویزیون اصلی صرف نظر از نام تجاری ارائه خواهم کرد.

  • در مرحله اول، از خرید هر گونه تلویزیون سونی بدون ضمانت اجتناب کنید.
  • مستقیماً از تولید کنندگان یا توزیع کنندگان مجاز آن ها خرید کنید.
  • در صورت خرید آنلاین تلویزیون جدید، از یک فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید. با این حال، اگر می خواهید از یک فروشنده شخص ثالث در آمازون خرید کنید، از فروشنده ای با یکپارچگی بالا و رتبه خوب خرید کنید.
  • اگر شما هم از نظر مالی سرزنده نیستید و یک تلویزیون دست دوم یا دست دوم می خواهید، باید در اینجا بسیار مراقب باشید. اگر به صورت محلی از فروشگاه ها خرید می کنید، از یک فروشنده با یکپارچگی و پشتیبانی بالا خرید کنید.
  • همچنین، از روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونیاستفاده کنید و اگر فردی را پیدا کرده اید که در حال حاضر دقیقاً از نوع تلویزیونی که می خواهید بخرید استفاده می کند و با ویژگی های آن آشنا شوید.
  • در نهایت گارانتی خود را از فروشنده بگیرید و بگذارید حداقل ۳۰ روز گارانتی باشد.
  • به طور مشابه، اگر می خواهید یک تلویزیون به صورت اقصاتی و آنلاین خرید کنید، فقط یک تلویزیون تعمیر شده تأیید شده از یک فروشگاه آنلاین معتبر بخرید.
  • برای جمع بندی، اجازه ندهید احساساتتان بر شما غلبه کند، مطمئن شوید که برای تلویزیونتان رسید یا فاکتور دریافت کرده اید.

به طور کلی، اگر عاقلانه دنبال شود، می توانید تا ۹۷٪ قربانی تلویزیون های جعلی سونی نشوید. همچنین قابل ذکر است که اگر با نمایندگی مجاز تلویزیون سروکار دارید، لازم نیست خود را در مورد برخی از نکات بالا نگران کنید. فقط رسید خود را دریافت کنید و کارت گارانتی خود را با احتیاط نگه دارید. هیچ فروشنده مجاز تلویزیونی را بدون صدور کارت ضمانت برای شما نمی فروشد.

خوشبختانه، اکنون می توانید هر تلویزیونی سونی را که انتخاب می کنید با روش های تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی که در این مطلب ذکر شد به راحتی شناسایی کنید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ایران سرویس به دلیل اینکه وارد کننده مستقیم محصولات سونی به کشور است در صورت خرید از ما به شما تضامین کیفیت، قیمت و اصالت کالا را میدهیم و علاوه بر آن تمامی لوازم جانبی همراه با تلویزیون شما اصل بوده که خود حائز اهمیت است.

تعمیر و نگهداری تلویزیون

  • Recently Added

برای بسیاری از کاربران تلویزیون های هوشمند پیش آمده است که اطلاعات و مدل تلویزیون خود را جویا شوند. در این مقاله قصد داریم تا کامل چند مورد را بررسی ...

سونی برندی از شرکت ژاپنی (Sony Corporation) است که لوازم الکترونیکی مختلفی تولید می کند. وقتی صحبت از تولید تلویزیون به میان می آید، در سال ۲۰۰۹ ...

مهم نیست که چه مشخصاتی تلویزیون دارد، تا زمانی که تلویزیون دارای مارک صفحه تخت باشد، مستعد کپی های جعلی است. این باید دقیقاً در مورد نحوه جلوگیری از ...

تلویزیون‌های سونی به عنوان یکی از پیشروان صنعت تلویزیون، با کیفیت تصویر برتر، صدای بی‌نظیر و امکانات پیشرفته، در بازار جایگاه ویژه‌ای دارند. این ...

تلویزیون‌های سونی برای کاربران به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در بازار تلویزیون‌های هوشمند شناخته شده‌اند. با تکنولوژی پیشرفته و کیفیت تصویر برتر، ...

مرکز تعمیرات تلوزیون ایکس ویژن

مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن با کادری حرفه ای و متخصص آماده تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط استان تهران و البرز ...

مرکز تعمیرات تلوزیون اسنوا

مرکز تعمیرات تلویزیون اسنوابا کادری حرفه ای و متخصص آماده تعمیر تلویزیون اسنواشما در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط استان تهران و البرز میباشد.

 

...
مرکز تعمیرات تلوزیون تی سی ال

مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال با کادری حرفه ای و متخصص آماده تعمیر تلویزیون تی سی ال شما در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط استان تهران و البرز ...

مرکز تعمیرات تلوزیون سونی

مرکز تعمیرات تلویزیون سونی با کادری حرفه ای و متخصص آماده تعمیر تلویزیون سونی شما در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط استان تهران و البرز میباشد.

 

...
تعمیر و تعویض پنل تلویزیون

تعمیر و تعویض پنل تلویزیون

اصلی ترین و گران قیمت ترین بخش تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی پنل و یا همان صفحه نمایش آن است که ارزش آن برابر ارزش یک ...

هزینه تعمیرات تلویزیون

تعمیرات لوازم خانگی از جمله تلویزیون جز آن دسته از مهارت های است که به متخصص نیاز دارد. برای پیدا کردن متخصص تعمیرات تلویزیون باید دقت زیادی به خرج ...

Load More