بهترین تلویزیون های 55 اینچ

در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین تلویزیون های 55 اینچی موجود بازار را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید اطلاعات قبلی و نیز جامعی در این مورد داشته باشید. پس همراه مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایران سرویس باشید . همچنین می توانید برای خرید تلویزیون و یا دریافت مشاوره از متخصصین این مجموعه کمک بگیرید.

لیستی از بهترین تلویزیون های 55 اینچی

ابتدا در یک لیست چند تلویزیون برتر 55 اینچی معرفی شده و در ادامه مطلب بصورت جزئی تر بررسی خواهند شد:

1.سامسونگ QN90A Neo QLED (QN55QN90AAFXZA)2

2.TCL تلویزیون Roku سری 6 (55R635)

3.سونی Bravia A80J OLED (XR-55A80J)

4.TCL Google TV سری 5 (55S546)

5.ال جی CX OLED

تلویزیون های 55 اینچی برای استفاده در اتاق و فضای متوسط رو به بالا گزینه بسیار مناسبی است. این تلویزیون ها را می توانید در اتاق خواب، پذیرایی و .... استفاده کنید. بهترین تلویزیون های 55 اینچی هم مطمئنا از قابلیت 4K پشتیبانی می کنند و کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهند. اگر ابعاد و اندازه یک تلویزیون 55 اینچی را مناسب فضای خود می دانید، در این بخش تعدادی تلویزیون کاملا ایده آل برای شما در نظر گرفته شده است.

بررسی تخصصی تلویزیون های 55 اینچی

  • تلویزیون QN90A Neo QLED سامسونگ با داشتن رنگ QLED و ترکیب نور پس زمینه mini-LED ، رنگ های جدید و منحصر به فردی در سبک Neo QLED ، یعنی آخرین فناوری نمایشگر برتر سامسونگ را ارائه می دهد. نمایشگر آن با ظاهر باورنکردنی دارای ویژگی های هوشمند غنی و گزینه های صوتی هوشمند ترکیب شده است و با قیمت عالی تر، ارزش فوق العاده ای را ارائه می دهد.
  • اگر می خواهید کمی کمتر هزینه کنید و در عین حال امکانات خوبی را داشته باشید، تلویزیون 55 اینچی TCL 6-Series Roku (55R635) بهترین گزینه برای شما از لحاظ امکانات و اقتصادی بودن است. TCL در این مدل مانند سامسونگ، رنگ های QLED و نور پس زمینه mini-LED را با هم ترکیب کرده است اما عملکرد فوق العاده عالی را با قیمتی شگفت آور و مقرون به صرفه ارائه داده و همچنان دارای ویژگی های هوشمند می باشد.
  • Sony Bravia XR A80J می تواند بهترین تلویزیون OLED 55 اینچی در این رده باشد. سونی پادشاه لوازم خانگی و البته تلویزیون های هوشمند پرطرفدار، صفحه نمایش OLED و صدای مستقیم از روی صفحه نمایش فوق العاده به همراه رابط Google TV یکی از بهترین هایی است که می توانید با داشتن آن عضو جدید و هوشمندی به خانه خود آورده و تا مدت ها کیفیت را به زندگی و البته چشمانتان هدیه کنید.
  • همه امکانات منحصر به فرد و هوشمند را در قالب یک تلویزیون 55 اینچی و البته قیمت مناسب دریافت کنید. این مواردی که ذکر شد را می توانید در تلویزیون OLED 55 اینچی Vizio (OLED55-H1) پیدا کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

1. سامسونگ QN90A (QN55QN90AAFXZA)

لقب : بهترین تلویزیون 55 اینچی در کل

• اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ • نوع صفحه نمایش: QLED • نرخ تازه سازی:120 هرتز • ورودی HDMI : 4

دلایل برای خرید

• طراحی زیبا و نازک • قابلیت Neo QLED و داشتن روشنایی باورنکردنی • توانایی های چشمگیر ضد تابش خیره کننده • ریموت کنترل بهینه با قابلیت شارژ خورشیدی

این تلویزیون 55 اینچی هوشمند، تکنولوژی بسیار پیشرفته کوانتومی سامسونگ را شامل شده و با کنترل دقیق نور پس زمینه mini-LED ترکیب می شود و در نتیجه یکی از بهترین نمایشگرهای تلویزیونی را که تا به حال دیده اید در اختیارتان قرار می دهد. رنگ های درخشان و روشنایی بی نظیر این شاهکار سامسونگ عملکرد فوق العاده ای را ایجاد می کنند.

سامسونگ آن را با انبوهی از عملکردهای تلویزیون هوشمند و ویژگی های واقعاً هوشمند، مانند یک کنترل از راه دور خورشیدی که نیاز به تعویض باتری را از بین می برد، همگام سازی کرده است. سامسونگ در این مدل، طراحی سازگار با محیط زیست و راحتی کاربری متفاوتی را نجانده است.

همه و همه در قالب یک طراحی زیبا به ضخامت 1 اینچ وجود دارند تا سامسونگ را با داشتن ویژگی های هوشمند، صدای قدرتمند Dolby Atmos و برخی از بهترین عملکردهایی که تا به حال دیده ایم در جایگاهی ماورای تصورتان قرار دهد. اتصال HDMI 2.1 به صورت استاندارد همراه با ویژگی های مناسب برای بازی و زمان تأخیر 12.6 میلی ثانیه ای برای تجربه ای بی نظیر از بازی ارائه می شود. سامسونگ QN90A بهترین تلویزیون 55 اینچی است که امسال دیده شده است.

2. TCL 55R635 6-Series Roku TV

لقب: بهترین و اقتصادی ترین تلویزیون 55 اینچی

• اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ • نوع صفحه نمایش: QLEDR • نرخ تازه سازی: 120 هرتز • پورت HDMI: 4

دلایل خرید

• صفحه نمایش QLED و mini-LED عالی • عملکرد عالی در بازی • داشتن رابط کاربری بهینه و راحت • کنترل از راه دور بهبود یافته

تلویزیون 55 اینچی TCL سری 6 Roku (R635) ارزش بسیار زیادی را به دلیل قیمت مقرون به صرفه خود ارائه می دهد. کیفیت تصویر عالی و تجربه کاربری هوشمند آن، آن را با قیمتی بسیار کمتر از رقبا متمایز کرده است که قابلل توجه همگان قرار گرفته است. نتیجه رنگ و روشنایی که TCL در این سری استفاده کرده است کاملا چشمگیر است.

بهترین عملکردهای قابلیت HDR نیز در این صفحه نمایش OLED تلویزیون دیده شده است. با همه این موارد، TCL امکانات بیشتری مانند THX Certified Game Mode را در اختیار کاربران و مخصوصا گیمرها قرار داده است تا سری 6 تلویزیون خود را به یکی از بهترین تلویزیون های سال تبدیل کند.

تلویزیون سونی XR A80J OLED

لقب: شاهکار 55 اینچی

• اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ • نوع صفحه نمایش: OLEDR • نرخ تازه سازی: 120 هرتز • درگاه HDMI : 4

• تصویر عالی، کیفیت صدای مطلوب • داشتن ویژگی های پویا و هوشمند که واقعا کارساز هستند • رابط قدرتمند Google TV

اگر می خواهید کیفیت بی عیب و نقص و قابلیت های نسل بعدی را در یک قاب 55 اینچی بهره مند شوید، ما سونی براویا XR A80J را به شما پیشنهاد می دهیم. این تلویزیون OLED 4K کاملاً مملو از فناوری های آینده نگر است که شامل: HDR، نرخ تازه سازی 120 هرتز، تیونر ATSC 3.0، پخش جریانی Google TV و سرویس Bravia Core خود سونی می باشد و فناوری Acoustic Surface Audio+... این فهرست را ادامه دار کرده است.

کنتراست رنگ در این تلویزیون واقعا فوق العاده است، رنگ ها غنی و متنوع هستند، زوایای دید چشمگیر می باشند و به خوبی از پس اسکیل شدن آن بر می آیند. صدا نیز عالی است و Google TV یک ارتقاء بزرگ در تلویزیون قدیمی Android است. در مقابل، XR A80J برای اینکه بهترین ظاهر خود را داشته باشد، به کمی تغییرات بیشتر نیازمند خواهد بود.

4. TCL سری 5 (55S546)

لقب: هوشمندترین تلویزیون 55 اینچی که دیده شده

اندازه های صفحه: 55اینچ نوع صفحه نمایش: QLEDR نرخ تازه سازی: 60 هرتز درگاه HDMI : 3

دلایل خرید

صفحه نمایش QLED با کم نور محلی برای عملکرد عالی HDR کیفیت رنگ عالی و حرکت صاف Google TV یک ارتقاء جدی از Roku است قیمت مناسب

Google TV سری 5 TCL (55S546) ممکن است هوشمندترین تلویزیون هوشمندی باشد که دیده ایم، با ترکیبی از ویژگی های تلویزیون هوشمند، عملکرد خوب و ارزش مندی را برایتان فراهم کرده است. با تکیه بر پایه سری 5 ، حرکت به سمت Google TV به تلویزیون هوشمند 4K مقرون به صرفه یک پلت فرم تلویزیون هوشمند برتر می دهد، پلتفرمی که پیشنهادهای شخصی و قابل تنظیم، مجموعه عظیمی از ویژگی های هوشمند و دستیار Google را ارائه می دهد. این مدل در در دیگر جنبه های تلویزیون نیز یک گام به جلو را ارائه می دهد.

از کیفیت رنگ گرفته تا زمان تأخیر، تلویزیون سری 5 گوگل نسخه بهینه تری از تلویزیون های سری 5 است که نمایشگر QLED 4K عالی، کنترل از راه دور کاربردی و طیف گسترده ای از ویژگی های بازی را برای تلویزیون 60 هرتزی ارائه می دهد. برای یک تلویزیون هوشمند که برای اکثر گزینه های اندازه زیر 1000 دلار به فروش می رسد، به راحتی یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار است.

LG CX OLED

LG CX OLED لقب: تلویزیونی شاهکار در 2019

اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ نوع صفحه نمایش: OLEDR نرخ تازه سازی: 120 هرتز پورت HDMI : 2

دلایل خرید

• تصویری خیره کننده • ویژگی عالی تلویزیون هوشمند • قابلیت صدای درجه یک • طراحی فوق العاده نازک

LG CX OLED بهترین تلویزیون هوشمند 4K است، حتی در مدل 55 اینچی خود نیز کاملا می درخشد و کیفیت 4K بسزایی را ارائه می دهد. با صفحه نمایش شگفت انگیز، دستیار داخلی گوگل و پشتیبانی از آمازون الکسا، و تعداد زیادی ویژگی هوشمند دیگر، تلویزیون پیشنهاد شده مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی ایران سرویس است.

با داشتن قابلیت های درجه یک مانند سیستم عامل webOS 5.0 تا افزودن کنترل خانه هوشمند و کنترل از راه دور بصری، یکی از هوشمندترین تلویزیون هایی است که تا به حال دیده ایم. ال جی تلویزیونی با کیفیت OLED فوق العاده خود را با یک پردازنده قدرتمندتر، افزودن Dolby Vision IQ (که عملکرد HDR را بر اساس نور محیط تنظیم می کند) بهبود بخشیده است و صدا را با تنظیم صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی تقویت می کند.

در حالی که قیمت ممتاز ال جی CX OLED ممکن است برخی از خریداران را ناامید کند، اما ارزش بالاتری نسبت به رقبای OLED گران قیمت تر خود دارد و در عین حال تصویری بی نظیر ارائه می دهد.

تعمیر و نگهداری تلویزیون

  • Recently Added

در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین تلویزیون های 55 اینچی موجود بازار را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید اطلاعات قبلی و نیز جامعی در این مورد ...

برای بسیاری از کاربران تلویزیون های هوشمند پیش آمده است که اطلاعات و مدل تلویزیون خود را جویا شوند. در این مقاله قصد داریم تا کامل چند مورد را بررسی ...

سونی برندی از شرکت ژاپنی (Sony Corporation) است که لوازم الکترونیکی مختلفی تولید می کند. وقتی صحبت از تولید تلویزیون به میان می آید، در سال ۲۰۰۹ ...

مهم نیست که چه مشخصاتی تلویزیون دارد، تا زمانی که تلویزیون دارای مارک صفحه تخت باشد، مستعد کپی های جعلی است. این باید دقیقاً در مورد نحوه جلوگیری از ...

تلویزیون‌های سونی به عنوان یکی از پیشروان صنعت تلویزیون، با کیفیت تصویر برتر، صدای بی‌نظیر و امکانات پیشرفته، در بازار جایگاه ویژه‌ای دارند. این ...

تلویزیون‌های سونی برای کاربران به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در بازار تلویزیون‌های هوشمند شناخته شده‌اند. با تکنولوژی پیشرفته و کیفیت تصویر برتر، ...

مرکز تعمیرات تلوزیون ایکس ویژن

مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن با کادری حرفه ای و متخصص آماده تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط استان تهران و البرز ...

مرکز تعمیرات تلوزیون اسنوا

مرکز تعمیرات تلویزیون اسنوابا کادری حرفه ای و متخصص آماده تعمیر تلویزیون اسنواشما در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط استان تهران و البرز میباشد.

 

...
مرکز تعمیرات تلوزیون تی سی ال

مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال با کادری حرفه ای و متخصص آماده تعمیر تلویزیون تی سی ال شما در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط استان تهران و البرز ...

مرکز تعمیرات تلوزیون سونی

مرکز تعمیرات تلویزیون سونی با کادری حرفه ای و متخصص آماده تعمیر تلویزیون سونی شما در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام نقاط استان تهران و البرز میباشد.

 

...
تعمیر و تعویض پنل تلویزیون

تعمیر و تعویض پنل تلویزیون

اصلی ترین و گران قیمت ترین بخش تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی پنل و یا همان صفحه نمایش آن است که ارزش آن برابر ارزش یک ...

هزینه تعمیرات تلویزیون

تعمیرات لوازم خانگی از جمله تلویزیون جز آن دسته از مهارت های است که به متخصص نیاز دارد. برای پیدا کردن متخصص تعمیرات تلویزیون باید دقت زیادی به خرج ...

Load More